divendres, 16 de juliol del 2010

Una classe

Imatge d’una unitat a escolar a Beniarrés de fa molts anys. Pels taulells dels pis, sembla que siga al col·legi del Dr. Orero, on hui està la Biblioteca. Molt curiós el veure com totes les xiquetes van amb dues coles al monyo.


3 comentaris:

  1. Aquesta imatge té una errada de documentació, ja que la ubicació de l'escola no pertany al carrer doctor Orero, sino al carrer alameda on antigament (anomenada avenida del caudillo) estava l'escola femenina.

    ResponElimina
  2. Aquesta imatge no correspòn a l'escola ubicada al carrer dr Orero com s'informa, sino que és l'escola femenina que antigament estava ubicada a l'Avinguda del caudillo (avui anomenat carrer Alameda).

    ResponElimina
  3. En efecte, no sembla estar situada a l'antic ajuntament del Dr.Orero, però, no podria ser l'edifici de les monges? La "costura" de L'Alameda, tampoc sembla que siga. Les xiques de la fotografia ens ho podrien aclarir.

    ResponElimina