Com no hi havia piscina, la gent solia anar a prendre el bany, en els calorosos dies de l'estiu, als diferents tolls que es formaven al riu Serpis. El més concorregut de tots era el toll del Passet, prop de la desenbocadura del barranc de l'Encantà. Foto corresponent a l'any 1968.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada