dimecres, 21 de març del 2012

De viatge a Roma

Grup de beniarresins en el viatge a Roma l'any 1983. En la instantània, escala feta a Montecarlo on realitzaren una visita a aquesta fomosa ciutat del Principat de Mónaco. (Carles Tomàs)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada