dimecres, 7 de març del 2012

Xiquetes en costura

Grup de xiquetes amb la mestra Dña Maria Andrés en els anys cinquanta. Aleshores, hi havia separació de sexes i l'escola femenina s'anomenava "costura".




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada