dilluns, 10 d’octubre del 2011

Fent la mili

Jose Albero Pons ens envia aquesta fotografia. Correspon a una colla de jovents fent la mili a la caserna de Rabassa (Alacant)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada