dilluns, 17 d’octubre del 2011

Una boda

Fotografia feta l'any 1961 enviada per Jose Vicente Moncho Grau i que correspon a una boda. La foto està feta al final del carrer del Calvari. En ella es pot apreciar l'estat del ferm del carrer, així com un camió de l'època.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada