dilluns, 24 d’octubre del 2011

Dia de les paelles en el 52, 56 i 58


Seguint la tradició, en acabar les festes d'agost, la gent del poble celebrava aquest dia de confraternització. Acudien a la vora del riu Serpis i cuinaven les tradicionals paelles. Com a beguda, era tradicional el vermut de garrafa amb sifó.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada