Recull d'imatges d'aquest poble del Comtat on es pot fer un viatge per la seua història, els seus costums, la seua gent i les seues tradicions repassant aquestes fotografies
dilluns, 24 d’octubre del 2011
Dia de les paelles en el 52, 56 i 58
Seguint la tradició, en acabar les festes d'agost, la gent del poble celebrava aquest dia de confraternització. Acudien a la vora del riu Serpis i cuinaven les tradicionals paelles. Com a beguda, era tradicional el vermut de garrafa amb sifó.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada