Recull d'imatges d'aquest poble del Comtat on es pot fer un viatge per la seua història, els seus costums, la seua gent i les seues tradicions repassant aquestes fotografies
dilluns, 31 d’octubre del 2011
Grup de xiques posant a la Creu en 1957
Aquest era un lloc clàssic per fotografiar-se els diumenges.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada