dissabte, 5 de novembre del 2011

Escaleta en la farola


Grup de xiques fent-se la clàssica foto a la farola. Els diuemenges, era costum eixir a passejar per la carretera i s'aprofitava el pas per la farola per fotografiar-se.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada