Recull d'imatges d'aquest poble del Comtat on es pot fer un viatge per la seua història, els seus costums, la seua gent i les seues tradicions repassant aquestes fotografies
dissabte, 5 de novembre del 2011
Escaleta en la farola
Grup de xiques fent-se la clàssica foto a la farola. Els diuemenges, era costum eixir a passejar per la carretera i s'aprofitava el pas per la farola per fotografiar-se.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada