dilluns, 21 de novembre del 2011

En València, l'any 1958


A banda d'ensenyar a brodar, les monges portaven les xiques a alguna de les seues residències de València per fer exercicis espiruituals, tan de moda en aquella època.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada