dilluns, 28 de novembre del 2011

A la portalada

Dos persones majors a la porta de casa (Carrer Cova Santa, 1). Al costat tenien la font del Gaiato i segurament els entretindria mirar qui anava a poar aigua.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada