Recull d'imatges d'aquest poble del Comtat on es pot fer un viatge per la seua història, els seus costums, la seua gent i les seues tradicions repassant aquestes fotografies
dilluns, 12 de desembre del 2011
Grup de xiques
Un diumenge pel matí, sembla que al calvari de l'ermita.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada