Recull d'imatges d'aquest poble del Comtat on es pot fer un viatge per la seua història, els seus costums, la seua gent i les seues tradicions repassant aquestes fotografies
dimarts, 20 de desembre del 2011
A Ca Tino
Grup de joves a punt de fer-se el vermut a Ca Tino. Els diumenges calia anar amb jaqueta i corbata.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada