dilluns, 26 de desembre del 2011

Primera Comunió en 1949


Arribant a l'església el dia de l'Ascensió, festivitat en la que s'acostuma a realitzar les primeres comunions. El rector és D. Miguel Rocher Rocher.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada